Hocam ben tasarım,render için değil de kodlama yapmak için, şarj ve ekran kalitesi için almak istiyorum açıkcası. Hiç araştırmadım onları ama genelde macde yapıyorlar bu işleri sanırım
Haklısınız hocam, genelde bu işler için kullanıyorlarmış. Umarım aldığıma değer diyelim o zaman