Eşiniz kullanarak gelebilir ama ondada aracı en az 6 ay önce almış olacak..
6 ay ya da 2 sene de Türkiyede binebilir..
aile adına araç olmaz..sadece o ülke vatandaşı Türkiyede öğrenci ya da çalışan olacak tabi bu da belgelerle ispatlanabilir şekilde..ve 6 aydır türkiyeye giriş yapmamış olacak..yani yıllarca türkiyede yaşayan bir yabancı araç getiremez..