2 yıl olayı hala askıda diye biliyorum ancak getirseniz bile aracı eşiniz kullanabilir siz kullanamiyorsunuz.
Niye 82 plaka mı var Kıbrıs'ta? Ayrı ülke yavru vatan olarak görmeyi bırakmanız gerekiyor Kıbrıs'ı. 3 aydan fazla çalışma iznin yoksa yaşayamıyorsun araba getirememenin neresi saçma
Ona istinaden diyorum ya hocam yavru mavru diyorlar ama herşey yurt dışı gibi. 82 plaka değil ama herşey tr 'ye bağlı zaten yavru da benim gördüğüm yok hocam🤗