kaizensosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabii hocam bilgi veririm. Siz araştırmışsınızdır, tasarım ve kurgu programlarında sorun yaşatır mı
Hocam ben tasarım,render için değil de kodlama yapmak için, şarj ve ekran kalitesi için almak istiyorum açıkcası. Hiç araştırmadım onları ama genelde macde yapıyorlar bu işleri sanırım