Hiçbir programda sorun yaşamazsınız. Türkiye’nin en büyük ajanslarının motion graphic işlerini yapan kişiler kullanıyor. Bizzat 2015 mac pro kullandım basit ve orta düzeyde hiç takılma, donma yaşatmadı.