2 yıl olayı hala askıda diye biliyorum ancak getirseniz bile aracı eşiniz kullanabilir siz kullanamiyorsunuz.
Alakasız ama yavru vatan diyorlar oradan araba vs alamıyorsun yasak çok saçma geliyor.
Niye 82 plaka mı var Kıbrıs'ta? Ayrı ülke yavru vatan olarak görmeyi bırakmanız gerekiyor Kıbrıs'ı. 3 aydan fazla çalışma iznin yoksa yaşayamıyorsun araba getirememenin neresi saçma