2 yıl olayı hala askıda diye biliyorum ancak getirseniz bile aracı eşiniz kullanabilir siz kullanamiyorsunuz.

Hwarang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alakasız ama yavru vatan diyorlar oradan araba vs alamıyorsun yasak çok saçma geliyor.
Niye 82 plaka mı var Kıbrıs'ta? Ayrı ülke yavru vatan olarak görmeyi bırakmanız gerekiyor Kıbrıs'ı. 3 aydan fazla çalışma iznin yoksa yaşayamıyorsun araba getirememenin neresi saçma