Chiaroscuro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sana göre mantıksız, bana göre değil. Globale neden Türkçe bir isimle açılmasın?
Çünkü global İngilizce konuşuyor, boş komplekse gerek yok. Türkçe bir isim belirlerse o global o ismi olması gerektiği gibi telaffuz edemez, Türkçe karakter var ise yazamaz, duyduğunda aklında tutamaz. 21. yüzyılda globale satış için kurulan tüm şirketler İngilizce isim kullanıyor, normal olanı bu çünkü.