FHisamioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsimde yabancı olan şey sadece X karakteri, telaffuzu eksen ve bu kelime TDK sözlükte var. Kaldı ki bu eleştiriler gördüğüm en mantıksız eleştiriler olabilir. Globale açılmak istediğinde ne yapsın bu adam?
Hocam sana göre mantıksız, bana göre değil. Globale neden Türkçe bir isimle açılmasın?