Bir gencimizi bu şekilde kaybetmek gerçekten çok üzücü intiharın sebebi sadece ekonomik olarak düşünülmemeli. Çünkü erken yaşta istediği her şeye ulaşan bir insan da yapacak bir şeyi kalmadığı için intihar edebilir. Burada önemli olan insanların hep bir hayalinin olması ve o hayale hep koşma isteği oluşturmaktır. Para var ve ya yok hayaller bittiyse bu ölümleri çok görebiliriz. Şuan ki nesil ile aileleri arasında uçurumlar kadar büyük düşünce farklılıkları mevcut o yüzden aile bağı kurulması zorlaşıyor malesef.