VeyselEnezoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu dünya sınav dünyası. Elindeki ile yetinmiyorsan daha fazlasını istiyorsan bir şeyler denemen, çalışman gerekiyor.

Burada çocuğa üzüldüm diyen az sonra bir video görecek kahkaha atıp unutacak olan çocuğun dertli ailesine olacak. Millet savaş görüp kaçarak başka ülkeye sığınarak yaşam sürdürüyor. Genç kardeşimiz daha yolun çok başında istese dünyaları başarabilecek bir durumdayken hiç denemeden pes ediyor bunun nedenini de sağa sola suç bularak geçiştirmeye çalışmayı doğru bulmuyorum.
güzel demişsin ama diplere bakıyosan yükseklere de bakıcaksın. Savaş görüp kaçan da var bütçe fazlası verip halkın borcunu silin de var, savaş görüp kazanç da var doktorun polisin biz çok maaş alıyoruz bu maaş bize fazla diyen ülkeler de var