Olay çok basit;
Netflx, filmler, diziler, sosyal medya derken türk genci yurtdışında ki hayatı görüyor. Kendi hayatına bakıyor ve gerçekleri anlıyor. Zaten Türk gençlerinin %50 den fazlası yurtdışı imkanı olsa arkadasına bakmadan gideceğini söylüyor. Yani mualefetle alakası yok Amerikada ki Cony ps5 i 1000 birime alıyor Türkiye deki Ahmet 10000 birime alıyor( alamıyor yani ) Avrupada ki hans 10000 birime bmw alıyor Türkiye deki Hasan 10000 birime şahin alamıyor. Avrupada ki Hans 100 birime nike airforce alıyor Türkiye deki Hasan 100 birime çakma airforce alamıyor


Eee gençler bunları orta yaştan ve yaşlıdan iyi biliyor mutlu olan kitle çok az çoğu da torpilli ve rütbeli cocukları
ayrıca 23 yaşında bir genç doları euroyu siyaseti düşünmek zorunda değil. Ben şaşırmıyorum artık geçmiş olsun