Arkadaşlar çok yüzeysel düşünüyor. Asıl problem ekonomi değil, evet ekonomi de işin içerisinde ama matruşkanın en küçüğü. Matruşkanın en üst düzeyinde kapitalizm ve kapitalist düzenin getirdiği hırs ve haz düşkünlüğünün virüs gibi herkese yayılmasından kaynaklanıyor. Herkes diyorum, HERKES! Bunun sonuçları günümüzü şekillendiriyor. Komünist filan da değilim, herkes bir şeyler uğruna bir şeylerin fanatiği olduğu sürece kapitalist düzen her zaman kazanacak ve sürdürülecek.