VeyselEnezoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu dünya sınav dünyası. Elindeki ile yetinmiyorsan daha fazlasını istiyorsan bir şeyler denemen, çalışman gerekiyor.

Burada çocuğa üzüldüm diyen az sonra bir video görecek kahkaha atıp unutacak olan çocuğun dertli ailesine olacak. Millet savaş görüp kaçarak başka ülkeye sığınarak yaşam sürdürüyor. Genç kardeşimiz daha yolun çok başında istese dünyaları başarabilecek bir durumdayken hiç denemeden pes ediyor bunun nedenini de sağa sola suç bularak geçiştirmeye çalışmayı doğru bulmuyorum.
Yolun basinda evet de neyi başaracak soylesene bana Turkiye de yaşayip neyi başarabilecek ?