Atatürk“Bütün Ümidim Gençliktedir

Ama artik genclikden ümit yok çünki hayattan beklentileri yok. Cepte para yok iş yok.Omrunun yarisi okumakla geciyor okusan nolcak yine iş yok.Bi işe giriyorsun köle gibi calistiriyolar sosyal hayatina zaman birakmiyolar.Herkez kabul etsin artik TURKİYE yaşanilacak bir ülke değil artik.Beğenmiyorsaniz git diyen çok bi firsat olsa ilk onlar gidecek çaktırmiyorlar.Allah herkezin yardimcisi olsun.Diyecek birsey yok