ichtyandr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdiğiniz bilgiler çok iyi oldu, hemen kontrol edeceğim sağ olun.
durum ne aşamada bizi de bilgilendirebilir misiniz?

Bugün natroya 5 transfer başlattım 7 gün beklememem için sağolsunlar direk onayladılar.

Ben bu firma ile ilgili ben hiç sorun yaşamadım. 30 dan fazla domain varr Ama sürekli şikayet açılınca rahatsız oluyor insan. Ben çalışmaya devam ediyorum. İnşallah sorunsuz devam ederiz