Merhaba arkadaşlar 3-4 gündür istanbulsapustasi.com domaininde reklam sorunu yaşıyordum. Reklamda kötü amaçlı yazılım hatası alıyordum. Siteyi forumda birkaç arkadaş inceledi. Sorun olmadığını tespit etti. Google' a mail falan attım cevap bekliyorum.Aklıma aynı isimle xyz domaini alıp reklam açmak geldi.Aynı dosyaları xyz domainine kurdum.Yaklaşık 1 dakika içinde onay verdi. Sorun sizce nedir?