Bugün instagramda denk geldim ve denedim oldu. Erişebilirlik menüsünde dokunma var en aşağıda arka donunma seçeneğinde apple logosuna 2 ve 3 kere tıklayarak görev atayabiliyorsunuz. Ben telefonu kilitleme ve ekran görüntüsü alma özelliklerini ekledim. sizinde keşfettikleriniz varsa deneyelim
iphone 8 ve üstü için geçerliymiş bu özellik. Bu adamlar acaba o zamandan bu zamana ileride böyle bir özellik getiririz güncelleme ile diyerek sensör mü ekledi acaba?