Xyzk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artılar:
+Fiyatı ucuz
+Sorun yaşamazsan yüksek hızda internet kullanabilirsin
+Taahhüt vermene gerek yok

Eksiler:
- Büyük ihtimalle sorun yaşarsın (bağlantı kopma, bağlantının kesilmesi ve bazen saatlerce ya da günlerce gelmemesi)
-Müşteri hizmetleri yok. Uygulamadan destek kaydı açarsan akıllarına estiği zaman sana yanıt verirler. Bir tek başvuru yaparken insan sesi duyabilirsin, ondan sonra müşteri hizmetlerine bağlanmak falan yok.
-Taahhüt olmasa bile üyelikten ayrılmak çok zor. "Faks çekin, mail atın, yanlış attınız bir daha atın" gibi çıkarmamak için her şeyi yapıyorlar.
-Türk telekom altyapısı kullanıldığı için türk telekom turknet'ten gelen arıza taleplerini 2. plana atarak kendi müşterilerine öncelik veriyor. Bu da zaten sorunlu olan arıza çözüm sürecini iyice uzatıyor.

Aynısını diyebilirim sadece Türk Telekom kısmına katılmıyorum. Bende de kopma sorunları var çünkü alt yapım 35 destekliyor ama bana 100 Mb bağlamışlar zorlanmadan dolayı kopuyor kabloları değiştirirse 100 alırmıım.

Kopmadan dolayı Türk Telekom kayıt açtı Türknet ekibi ve 3 kayda da aynı gün Telekom saha ekibi gelerek destek oldu