Yılbaşı gibi telefon yenilemeyi düşünüyorum. Elimde iPhone 64GB gold var. Bataryası değişti %100 şu an. Kozmetik olarak 7/10. Kutusu, orijinal şarj aleti ve orijinal kulaklık ile birlikte vereceğim. Parmak izi bozuk. Başka bir sıkıntısı yok 1000 1500 TL'ye satabilir miyim?
Telefon alaksan en kısa sürede almanı öneriyorum. Döviz gün geçtikçe artıyor. Fiyatlar zamlanacak yine