Bazı yorumlardan anladığım kadarıyla okuma eylemi; tamamen materyalist bir eylem gibi görülmekte. Bu bana göre yanlış. Yani hukuk ile fizik arasında ben hiçbir fark görmüyorum. Ya da at antrenörlüğü ile tıp arasında. Okumak meraklanmaktır. Aynı zamanda bu merakı gidermektir. Ne kadar çok okunursa o kadar merak artar ve bu merakı çözmek için bir o kadar da iştah artar. Madem bu kadar maddeci görüyoruz niye üniversiteye gidiyoruz? Niye lise okuyoruz ki? Gider sanayide çalışırız ya da kuruyemişçi açarız değil mi? Maksat para kazanmak ise haksız mıyım bilemedim. Maksadımız itibar mı? İnsanlar önlerini iliklesinler mi istiyoruz? Bu da iyi bir üniversite ile olmuyor maalesef. O itibar başka yöntemlerle kazanılır. Herkese başarılar dilerim.