İş sektöründe anladığım kadarıyla diploma büyük bir kriter.🙃
iş ilanlarına baktığımda vardığım sonuç🙃
Yanlış. 6 senede okulu bitirmeme rağmen herhangi bir sorun olmadı. Tabi öküz gelip öküz gitmedik 6 senede olanları anlattım memnun kaldılar. Yani diploma işe yaramaz, en azından benim için yaramadı.( mühendislik)