phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okunur sonuçta bitirince avukat oluyorsun az da dişli biri isen aç kalmaz güzel paralar kazanırsın misal benim şimdi ki aklımda olsa hakkari yüksekova da bile olsa hukuk okurdum
Seneye hukuktayım. Çevre ve dişlilik vardı var olmaya devam edecek 😂 teşekkürler