Adam işini severek yapıyor

sürekli Osman ile video çekiyorlar

bir de hüseyinleri vardı galiba
Merhaba serdar, Daha önceden adamı övdük ama geçen gittim. Hiçte instagramdan görüldüğü gibi bir karşılama ve müşteri memuniyeti yok. Hatta sinirlendim deji marka kendim sipariş verdim internerden aldım taktım şimdilik memnunum. Seninde bilgin olsun tavsiye etmem artık orayı