Bunun tartışılması bile komik değil mi? Adam "Tema sahibi böyle bir şey yaparak güvenilmez olduğunu gösterdi." falan yazmış.

Örnek olarak markete girdiniz ve alarmlı bir ürünü çaldınız. Tam kapıdan çıkarken alarm öttü ve polis çağırıp hakkınızda işlem yaptılar. Şimdi çıkıp "Kapıya niye alarm koyup millete bizi rezil ediyorsunuz kardeşim?" mi diyeceksiniz?

Sen adamın emek verdiği ürünü ücretsiz şekilde indirip üzerinden para kazanıyorsun. Adam ne yapsa hakkıdır. Biri de "Blog olarak kullanan da var, çok pahalı o yüzden w4rez kullanılıyor." demiş. Kullanma birader kafana silah mı dayıyor adam benim temamı kullanacaksın diye? 10.000 tane ücretsiz tema var. Git seç birini blog sitende onu kullan.