apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe mi yazdınız, ingilizce mi, itiraz metni
İtirazları türkçe yazdım hep. Hatta bazen itiraz yamadım, direk maile gelen linki tıklayınca itirazınız alındı vs diyo sanırım, öyle itirazlar yani. İşin kötü yanı da şu, pinterestten itiraz edince hangi hesapla giriş yapmışsam onu da kapattılar 2 defa Yani bir hesaba itiraz ederken ötekinden de oldum.

pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
erdil yaşaroğlu ve birisi daha karikatürlerini paylaşanları mahkemeye verip 18k tazminat istiyormuş hocam haberin olsun geçmiş sitelerinde bu içerikler varsa hala yayındaysa ilerde başın ağrıyabilir. her görsel için 18k. ekşide okudum bugün.
Teşekürler hocam uyarı için. Zamanında karikatür sitem vardı ama izinli yayınlıyordum hepsini. Erdil'in karikatürleri yayınlamaya değer bulmadım hiç, zaten o da izin vermezdi