13.99₺ mal sattık 2₺ Trendyol komisyonu hadi onu zaten fiyata giydirmiştik. %25 kar marjı sabit bizim sektörde. Kalan 12₺ nin 9₺ si maliyet bize kalıyor 3₺ derken Uyanık Trendyol kargoyu müşteriye bedava yapıp bize kitlemiş haberimiz yok. 6₺ de kargoya kesilince 9 lira maliyetli malı 6₺ den satan keriz durumuna düşmemek için ilk siparişi iptal etmekle birlikte trendyol maceramiza da başlamadan noktayı koymuş olduk.

Bu satış politikasini duyunca kendimi Trendyolu destekleme vakfı başkanı gibi hissettim bi an 🤣
Adamlar yolacak kaz arıyor alenen.

Kendi sitemizden satışa devam.