Aberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hesabınız için üzgünüm. Ama şu kadarını söyliyeyim. Aslında resmi bi dil kullanmak çok etkili olmuyor diye düşünüyorum. Ben doğal şekilde bi yazışma dili kullanıyorum. Örneğin bu açılan hesabıma yaptığım itirazda inanın bana okusanız kahkaha atmadan tutamazsınız kendinizi. Sonuçta okuyanların bot mu yoksa insanmı olduğunu bilmiyor olabiliriz. Şirket yada önemli biri olmadığımız için belki de bizden giden mesajları dikkate almıyorlar diye düşünebiliriz. Bence tamamen mesajlar birileri tarafından okunuyor. Ve sonuçta robot değiller. Ben nasıl yazarken gülerek yazdıysam mutlaka mesajı görenlerde gülerek okumuşlardır. Yada ben tamamen bi ütoypanın içindeyim. Ama her halukarda ya okuyorlarsa diyerek yazıp yolluyorum. Son attığım mesajda özetle şunları yazdım.

Siz bizim hesaplarımızı böyle abuk subuk bilinmeyen sebeplerden ötürü patır patır kapatırsanız biz ne halt yemeye uğraşıyoruz. Kuralım birkaç eklenti kendi kendine sağdan soldan içerik bulup pinterest hesaplarına göndersinler. Banlansa bari emek verilmediği için sonucu üzücü olmaz. Şimdi soruyorum size. Durduk yere canınız mı sıkıldı da hesabımı kapatıyorsunuz. Hangi içeriğim gözünüze battı. Benim hesabımı Allah aşkına neden kapattınız çok merak ediyorum. Tüm resimlerim tarafımdan hazırlanıyor ve pintereste yayımlanıyordu. Hesabımı kapatmak için hiç bir nedeniniz olamaz. Lütfen acil bir şekilde hesabımın yeniden açılmasını rica ediyorum. VS VS. tabi bu şuan yazdıklarım devede kulak. Öyle komik şeyler yazıp yolluyorum ki. İnanın faydası oluyor. Size tavsiyem. Kitap yazmak yerine samimi bir şeyler yazıp yollamak daha etkili sonuçlar veriyor. Deneyin görün.
Türkçe mi yazdınız, ingilizce mi, itiraz metni