Konu ile alakalı gerekli cevabı alabildiniz mi bilmiyorum ancak Ticimax'ın eğitimlerinde söylediği bir şey geldi konuyu okuyunca aklıma.

"İnsanların 3'te 2'si sepette siteden çıkıyor" Yani sepete ürünü ekleyip ödeme ekranına geliyorken insanların çoğu o ürünü almaktan vazgeçiyor.