Kargoyu biz ödeyecekmişiz ama ben panelden trendyol kaç tl kargo ücreti tahsil etti göremiyorum, aras kargo benden kaç tl isteyecek vs kafam karıştı sanırım yollamıycam ürünü.
Hocam madem sistemi bilmiyorsunuz neden satışa başladınız ?
Sizin gibi kobiler sırf başkalarından aldığı dönüşler doğrultusunda pazaryerlerinde satış yapmak
istiyor masrafları vb. giderleri hesaplayamadığı için zarar ediyor. Konu ile alakalı ya profesyonel destek alın yada bile bile zarar etmeyin.
1. si kargoyu göndermezseniz ceza yersiniz.
Yapmanız gereken, ürününüz kaç desi onu ögrenin. Daha sonra sağ üst köşede icona tıklayın, kargo fiyatları bölümünden hangi kargo ile çalışıyorsanız o kargonun desi fiyatlarına bakın + KDV olarak hesap yapın.