Duyumla yazmıyorum buraya dedikodu yapmaya gelmedim. Lisans türüne dair o sayfada zaten hiçbir açıklama yazmamış Tielabs; bu o temanın lisanssız olduğunu mu gösterir? Lisans türünün ne olduğu bir scriptin kaynak kodlarındaki header açıklamalarında yazılır, ayrıca script dizininde o lisans türü hakkında detaylı bilgi verilir. Yaygın scriptlerin ve onların eklentilerinin yazarları genel olarak bu usûlü kullanır.
Jannah temasının da paketindeki Licensing klasöründe bu bilgilere yer verilmiş. Tema html-php olarak GPL lisans ile lisanslanmış, css-resimler vs bu gplden ayrıdır denilmiş. Tekrar ediyorum, burada benim bahsim war+ez üzerine değil, tamamen lisans üzerine konuşuyorum. Yapılan şey GPL mantığına aykırı. Envatonun bahsettiği split lisans kavramında css dosyalarının GPL'den ayrı Envato Lisansı altında olabileceğinden bahsediliyor, bu da anlayış olarak GPL'e aykırı. Çünkü temalar php, html ve css ile bir bütündür, birinin eksikliği halinde çalışmaz. Söz gelimi, bir js dosyasını ek bir özellik olarak ondan ayrı tutabilirsiniz ama php-html-css bunun ana bileşenleridir, birbirinden ayrılamaz. Bu dosyalar bağımsız scriptler değil. Bu manada GPL ile lisanslanan bütünün içinden ayrılabilir bir bölüm olmaz. Split lisanslama diye bir şeyin GPL ile anılması garabettir zaten. Çünkü yazılımcının haklarını korumaya yönelik CC üzerinde 5-6 lisans seviyesi var zaten.