onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteniz gayet güzel olmuş.Naçizane tavsiyem sağ tarafta bulunan etiket bulutunu kaldırın.Hem basit,hemde çok karmaşık duruyor
Teşekkürler, düzelteceğim