mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karşılama menüm açıktı; aradıklrı zaman “dakikası 4.5₺” diye zaten söylüyordu insanlara yani kişi bunu bile bile konuşuyordu 😆
insan kendine bahane bulmak istedikten sonra çok bulur,oturun düşünün kararınızı siz verin