benim ne yapsamda 900lü hatlara milleti arattırıp maddi, manevi zarar soksam gibi bir düşüncem yok o yüzden kimin pis düşüncesi var ortada
Karşılama menüm açıktı; aradıklrı zaman dakikası 4.5₺ diye zaten söylüyordu insanlara yani kişi bunu bile bile konuşuyordu 😆