MediAck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim ne yapsamda 900lü hatlara milleti arattırıp maddi, manevi zarar soksam gibi bir düşüncem yok o yüzden kimin pis düşüncesi var ortada
Karşılama menüm açıktı; aradıklrı zaman “dakikası 4.5₺” diye zaten söylüyordu insanlara yani kişi bunu bile bile konuşuyordu 😆