elvet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, konunuzu yeni gördüm fakat 18 yaşına kadar beklemenize gerek yoktu ben ilk şirketimi 16 yaşında açmıştım. Velinizle giderek açabiliyorsunuz.
Merhaba, teşekkür ederim.
Tüm her şeyde yanımda olmaları lazım hocam. Sanal ofiste vs. vs. bu yüzden yaşımı bekledim.