uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazmadan edemiycem ne anlatıyon sen allah aşkına ya
Anlamadıysanız kısa bir özet geçiyim size
Nulled veya ***** kullanan insanları desteklemiyorum ama tema sahibinin bu yaptığı davranışın çok çocukça ve yanlış bir hareket olduğunu düşünüyorum ve çoğu kişide tema sahibini savunmuş her tema sahibi bu yola başvurabilir bildiğiniz gibi Türkler çok başvurdu ve nasibini aldık en azından geçmişten biraz ders çıkarın benim elimde tema lisanslı bir şekilde var ama bir sitede kullanabilirim bir sitede kullanmak yerine kodları kendime göre düzenleyip kullanmayı da tercih edebilirim bu tamamen benim kararım kimseye vermiyorum veya satmıyorum ama temanın içindeki bu 5 kodu gördükten sonraki düşüncem bu temayı alan büyük yanlış yapıyor oldu sitenize giren ip bilgileri bile adama gidebilir yani temanın kodlarına bile bakamıcaz herhalde sizin dediğinize göre :d size de iyi forumlar🙂