yazmadan edemiycem ne anlatıyon sen allah aşkına ya
Vallahi bende anlamadım

salla baba salla modunda bir mesaj olmuş.
War3z ile nulledin farklı olduğunu düşünüp gpl lisans ile çılgınlar at kpşturabileceğinden bahsetmiş daha neler neler

çok farklı kafalar yaşanıyor