turguthan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlarsa aglar 😂 sen yaptin diye habire ama soyle yapabilirim diger arkadaslarin dedigi gibide cpu sekiz cekirdek den tek cekirdege dusurcem islemci hizini kiscam superbox 4g yerine 2g 3g alcam tm 😂😃 yarin uygulim hayla oynuyor çünkü
Çokta bunaltmayın hocam ya bu dönemde sıkılıyordur uğraşacak bir şey de yok kafa dağıtmak istiyorsa takılsın Bir oyuncu olarak yapacaklarınızdan sonra üzüldüm