Bende birine sabaha kadar iş yaptım elimdeki isi birakip. Sonra selam sabah olmadan kaçtı gitti 2 ay da 4 kere sordum. Yalan atıp bahaneler üretti vs.
Benim icin çok karlı oldu, adam olmayan birinin daha üstünü çizdim. Bundan alâ kâr mi var.