caca120 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu temayı siz kullanamazsınız çok işlem yapılması gerekir tema kullandığınız xenforo sürümüyle uymuyor
Çok güzel hocam malesef şuan kullanamıyorum farklı bir Tema kullanıyorum