3D onaylı TR'de nasıl ödeme yapıyorsanız ödeme sayfası o şekilde hocam.
Ödemeden vazgeçenlerin oranı çok yüksek hocam. Doğal bir durum değil. Kilit bir noktayı atlıyoruz ama bu ne olabilir emin olamadım. Bu oranın ne kadarını rakip, bot falan diye geçiştirebiliriz ki? Hadi %10 olsun 20 olsun. Diğerleri neden böyle? Sanki müşteriler lokasyondan dolayı bu problemi yaşıyorlar ödemede. Ödeme yöntemi olarak tercih ettiğiniz kanalları tekrar gözden geçirin yine de. Örneğin adam Visa, Mastercard ile ödeyebiliyordur ama Almanya'da Sofort daha önplandadır. Sofort'ta sorun var ise satın alma işlemi bu kadar düşebilir. Bilemedim... Kolay gelsin