Acaba ödeme yöntemi mi yoksa ödeme aşamasındaki prosedürler mi? Eğer satın alma aşamasında müşterilerin vaktini alan bir süreç var ise bu konu hakkında kafa yormak lazım. Artık bir saniyeye tahammül etmiyor müşteriler. Hiçbir form doldurmadan tek tıkla ödeme yapmak isteriz. Tabi sorunu tespit etmek için siteyi de görmek lazım. Bu şekilde dile getirdiğimiz tavsiyeler biraz havada kalıyor.
3D onaylı TR'de nasıl ödeme yapıyorsanız ödeme sayfası o şekilde hocam.