Yurt içi başıma gelmişti. 90 kişi sepete ekliyor. Yani 100 kişi üzerinden 90-95 sepete ekliyor ne hikmetse 5 satış gerçekleşiyor. Her türlü ödeme sistemi bulunuyor. Kapıda ödeme, kredi kartı, havale, Bitcon, Shopier. Sonradan fark ettim ki bot bağlamışlar siteye bizim parayı çekiyorlar

arada yakaladıklarımızda işte alıcı insanlar. Google adwords reklamı veriyorsanız normaldir. Diğer türlü bir şey diyemiyorum.