Merhaba arkadaşlar, sadece yurt dışına satış yaptığım dijital e-ticaret sitem (Site Adresi İstemeyin) mevcut. Siteye girenler ürünü sepete ekleyip, ödeme bölümüne gelince %80'ni ödeme yapmadan vazgeç butonuna tıklıyor. Bildiğiniz üzere paypal ülkemizde yasak olduğu için kullanamıyoruz..
Bu oranı düşürmek için öneriniz var mı? Paypal eklesek bu satış yüzdesi artar mı sizce?