Yanlış bilgilendirme yapmak istemem ama Covid-19 virüsü kapmış bir insanın İspanya'da yada İtalya'da(tam hatırlamadım şuan) yapılan deneylere göre kanında pıhtılaşma gözükmüş. Bunun için aspirin vermeye başlamışlar. Türkiye'de bu uygulamaya bazı bölgelerde geçti diye biliyorum. Eğer sizinde kanınız pıhtılaştı ise kanamamasi normal. Bu konuyu bir araştırın derim. Geçmiş olsun bu arada.