Bende e-ticaret firmasında reklam bölümde çalışıyorum maaşlı. (Yeni başladım daha reklamlara başlamadım ilk olacak)
İlk başta diyeceğim şey tek başına çok zor olur. Bizde sırf 4 kişi 4 pazar yerine bakıyorlar. N11 trendyol hepsiburada. Ve ek olarak ciceksepeti amazon da mağzaları açılıyor.
Satılan ürünler müşterilerin ürünleri. Giyim, mutfak ürünleri öncelik yakında lokum v.s eklenecekti.
Kısacası elinizde ürün olduğu sürece kazanırsınız ama üründen ziyade üretici olmanız ve iddaalı olmanız gerek.