arkadaşlar hepiniz bu temalar sayesinde gelir elde ediyorsunuz çok veya az.

adamlar 4-5 domain parasına tema veriyor.

en kötü site ayda 1 domain parası getirse, 5 aylık gelirle tema alabiliyorsunuz.

bu kadar para için itibarınızı zedelemeye değer mi.

3 liralık makalenizi başka biri çalıp kullandığında veryansın edenler oluyor forumda. adamlar 45 dolarlık emeği için ekran görüntüsü koymakla iyiniyet göstermişler sadece.

kim bilir ziyaretçilerinizden kaç bin kişi gördü bu uyarıyı, yazıktır emeklerinize. ya arka kapıdan biri girip, verilerinizi silseydi ne olacaktı.

45 dolar şimdi veremiyorsanız geçici olarak başka tema kullanıp, kara cuma indirimlerini bekleyebilirsiniz.