korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onaylandı mı hocam
Belgeleri e-posta ile gönderdiğiniz de size sözleşme gönderiyorlar . Sizde evrakları imzaladıktan sonra MNG kargo ile onlara gönderdiğiniz de ellerine ulaştığı gibi açıyorlar. Bulunduğum bölgede MNG olmadığı için ben para iadesi istedim. Diğer kargolarla da gönderim yapılabiliyor bende o imkanda yok.