-Ek gelir olsun diye başlamıştım. Potansiyeli çok yüksek olduğu için ana gelirim oldu
-Dropshipping olarak başladım. Daha sonra çok satan ürünleri stoğuma çektim. Hala kısmi dropshipping devam ediyorum
-Pazaryerlerini kullanmıyorum. Oraya %10-20 arası vereceğim komisyonla, kendi markamın reklamını yaparım dedim. İyi de yaptığımı düşünüyorum. (Sektörle alakalı bir durum. Her sektörde geçerli değil)
-2017 Eylül ayı gibi başladım. Son bir sene 5-6 haneli rakamlar arasında gidip geliyor kar oranı. Korana vurdu tabi biraz
-İnstagramda influencerlara reklam verirseniz, websitesinden 1 ayda kazanacağınızı 1 günde kazanabilirsiniz. Ama aynı şekilde etkisiz bir influencer reklamı olursa, 1 aylık ads reklamı parasını 1 günde çöpe atabilirsiniz
-Ağırlıkta google ads. Anasayfa alışveriş reklamını kaldırdıktan sonra %50 etkiledi tabi. Criteo ile de remarketingi denemek istiyorum yakın zamanda
Sektörün iyi. Çeşitliliğin az ise çoğaltman gerek. Eline kalan net kârı bir süreliğine ürün çeşitliliğine yatırabilirsin. Oranın hesap ve planlamasını en iyi sen bilirsin zaten