ben alışveriş yaptım hiç sorun yaşamadım, hatta önce iade ettim iade ettiler anında, sonrada tekrar bir üst modelini aldım mac. sorunsuz yılların firması, apple yetkili servisi. bilmeden atıp tutmayın