Tahminime göre tema kurulduğu anda veritabanına bir tarih atıyor. Örnek 1 ay sonrası. Wrez kullananlar temayı kuralı kaç ay oldu söylerse bu netleşebilir. Bu tarih geldiğinde tema hala aktif edilmemişse otomatik olarak index.php'yi açmak yerine bu kodları ekrana basıyor. Bu bir arka kapı vs. değildir. Tema yapımcısının kendini koruma altına almasıdır.

Arkadaşlar adamlar hem şifrelenmemiş tema satıyorlar hem de destek veriyorlar. Neden w*rez kullanıyorsunuz anlamış değlim. Paramız yok diyebilirsiniz anlarım o zaman gidip ücretsiz tema kullanın. Bir tema yapımcısı olarak w*rez kullananlar gözümde hiç iyi yerde değiller.